FAQ - nathankop.nl
556
page-template-default,page,page-id-556,theme-bridge,bridge-core-3.3.3,qi-blocks-1.3.5,qodef-gutenberg--no-touch,woocommerce-no-js,qode-quick-view-for-woocommerce-1.1.2,qqvfw--no-touch,qode-wishlist-for-woocommerce-1.2.6,qwfw--no-touch,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-content-sidebar-responsive-1024,columns-3,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.8.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-8.2,vc_responsive
 

FAQ

Hoe lang heb ik bedenktijd na bestellen?

Na bestellen van een pakket of dienst heb je 14 dagen bedenktijd. Wil je een aankoop annuleren? Stuur me dan binnen 14 dagen een bericht via het contactformulier o.v.v. je ordernummer.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt in mijn webshop als volgt betalen: met Ideal, Mastercard, Visa, American Express, Klarna achteraf betalen en SEPA incasso. In geval van een aanbetaling kan het resterende bedrag, telkens automatisch afgeschreven worden van je door jou opgegeven bankrekeningnummer of creditcard.

Hoe lang is een offerte geldig?

Een offerte is 14 dagen geldig, tenzij anders aangegeven op de offerte. Na 14 dagen vervalt het aanbod. Er kan dan natuurlijk altijd een nieuwe offerte gemaakt worden.

Ik heb geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na bevestiging van de annulering, probeer ik je binnen 3 tot 5 werkdagen terug te betalen. Annuleren moet binnen 14 dagen. Anders vervalt het retourrecht. Zie ook mijn algemene voorwaarden. Klik hier voor het teruggavebeleid.

Wat gebeurt er met mijn gegevens die ik invul?

Je gegevens worden puur gebruikt voor contact tussen jou en mij. Gegevens worden niet verstrekt aan derden. In het geval van jouw goedkeuring voor een nieuwsbrief, wordt je emailadres gebruikt voor het vertrekken van informatie vanuit mij naar jou. Je kunt je gegevens altijd laten verwijderen, echter moet ik voor de belastingdienst ordergegevens tot 7 jaar na bestellen bewaren.

Ik weet niet welk pakket ik moet bestellen. Kun je mij helpen?

Als je niet zeker weet wat je moet bestellen kun je me een offerteverzoek sturen. Ik kijk dan welk pakket bij je past of dat het maatwerk moet worden. Wees zorgvuldig in het beschrijven van je wensen. Je kunt ook een gratis adviesgesprek krijgen. Neem hiervoor contact met me op.

NIEUW: voordat je bovenstaande doet, maak eerst gebruik van mijn AI keuzehulp! Grote kans dat je vraagt beantwoord wordt.